[Játék] Neverwood
4 posters
HT game :: non-HT játékok :: Neverwood
2 / 9 oldal
2 / 9 oldal • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: [Játék] Neverwood
Egy kis mérlegelés után úgy döntöttem, a mérgezést nem fogadom el Bergre (miután ezt helci nem jelezte). A másik 2 esemény sikerrel járt, a kanna és a fegyver is ott van andrew-nál.
A jövőben jó lenne, ha mindenki megerősítené a specét éjjelre. Nem tudom elfogadni, ha például egy játékos gazdálkodik mindhárom speccel.
A jövőben jó lenne, ha mindenki megerősítené a specét éjjelre. Nem tudom elfogadni, ha például egy játékos gazdálkodik mindhárom speccel.
Re: [Játék] Neverwood
No, ideértem a mai nap, van valami?
inter87- Hozzászólások száma : 111
Csatlakozás ideje : 2016. Nov. 11.
Re: [Játék] Neverwood
RT most valami doki lenne? Nagyon arra hajaz... Szerintem egy kannát meg is érne, ha gyilokról lenne szó a következőkben
Lőfegyvert egyértelműen nem adnék neki, ha speces, akkor viszont szerintem helci spece csak 25%-ban ölné meg, de a fertőzést nem hiszem, hogy megkaphatja. Ráadásul valami olyasmit emleget, hogy van csodaszere mindenfélére, elképzelhető, hogy tudja gyógyítani a fertőzést? Lenne értelme?
Lőfegyvert egyértelműen nem adnék neki, ha speces, akkor viszont szerintem helci spece csak 25%-ban ölné meg, de a fertőzést nem hiszem, hogy megkaphatja. Ráadásul valami olyasmit emleget, hogy van csodaszere mindenfélére, elképzelhető, hogy tudja gyógyítani a fertőzést? Lenne értelme?
inter87- Hozzászólások száma : 111
Csatlakozás ideje : 2016. Nov. 11.
Re: [Játék] Neverwood
A másik érdekesség, amit andrew említ:
Na de a doki talált valami szokatlant is, de mire beszéltem volna vele, őt is kivégezték. Sose fogom már megtudni mit talált.
Ki lehet ő, hogy beszélni akart a dokival? Esetleg Moroe lenne? Lehetséges, hogy két speces is előjönne ennyire a játék elején?
Na de a doki talált valami szokatlant is, de mire beszéltem volna vele, őt is kivégezték. Sose fogom már megtudni mit talált.
Ki lehet ő, hogy beszélni akart a dokival? Esetleg Moroe lenne? Lehetséges, hogy két speces is előjönne ennyire a játék elején?
inter87- Hozzászólások száma : 111
Csatlakozás ideje : 2016. Nov. 11.
Re: [Játék] Neverwood
Na, megnézegettem a riportot, a 3 nyomozó valószínűleg összevissza eredményeket kaphat, így abból kihozhatunk valamit. Vagy kihúzhatjuk addigra, mire gyilkolni kell.
A 0. napi mérgezés kihagyása olyan szempontból lehet érdekes, hogy mivel nincs gyilok, így vagy megfertőzte volna Berget, vagy nem halt volna meg... Naponta kiesik egy játékos, Ritti és palkotamas közel vannak a +1-ükkel egy modkillhez is. Éjjel minden esetben adunk kannát, de csak olyannak, akit nem akarunk megmérgezni, hiszen, akkor a kannák meggyújtásával saját magunkkal is kitolnánk. Szerintem én ma RT-nek adom a kannát, ha ő valami doki (mondjuk a részeges), akkor egy gyilokot megér
No, számolgatom, hogy hány napot kéne kibírni a robbantásig.
3 nap esetén: 3 nappali kieső, 3 fertőzött vagy kiesett játékos, az ajándék fegyverek miatt szintén pár kieső, plusz minden éjjel kanna. Az azt jelenti, hogy min. 6 halott (3 nappal + 3 kanna), tehát 12 főre jutunk mi hárman, és a maradék 3-ra vagy 3 fertőzött, vagy x fertőzött és 3-x halott. Ebből következőleg szerintem max. a 4. napon biztosan robbantani kell, addig pedig jó lenne eltenni a nyomozókat Hajrá, nyomjuk meg!
A 0. napi mérgezés kihagyása olyan szempontból lehet érdekes, hogy mivel nincs gyilok, így vagy megfertőzte volna Berget, vagy nem halt volna meg... Naponta kiesik egy játékos, Ritti és palkotamas közel vannak a +1-ükkel egy modkillhez is. Éjjel minden esetben adunk kannát, de csak olyannak, akit nem akarunk megmérgezni, hiszen, akkor a kannák meggyújtásával saját magunkkal is kitolnánk. Szerintem én ma RT-nek adom a kannát, ha ő valami doki (mondjuk a részeges), akkor egy gyilokot megér
No, számolgatom, hogy hány napot kéne kibírni a robbantásig.
3 nap esetén: 3 nappali kieső, 3 fertőzött vagy kiesett játékos, az ajándék fegyverek miatt szintén pár kieső, plusz minden éjjel kanna. Az azt jelenti, hogy min. 6 halott (3 nappal + 3 kanna), tehát 12 főre jutunk mi hárman, és a maradék 3-ra vagy 3 fertőzött, vagy x fertőzött és 3-x halott. Ebből következőleg szerintem max. a 4. napon biztosan robbantani kell, addig pedig jó lenne eltenni a nyomozókat Hajrá, nyomjuk meg!
A hozzászólást inter87 összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Csüt. Nov. 17, 2016 6:40 pm-kor.
inter87- Hozzászólások száma : 111
Csatlakozás ideje : 2016. Nov. 11.
Re: [Játék] Neverwood
További érdekesség, hogy úgy tűnik, mindenki alkoholista, így a jó kis kannám még talán alibi is lehet
inter87- Hozzászólások száma : 111
Csatlakozás ideje : 2016. Nov. 11.
Re: [Játék] Neverwood
Most nem azért, de ha bejelzed, hogy elfogadod a külsőn a night killt, akkor az általában annyit jelent, hogy attól, aki beírja.
De mindegy, ha lettem volna, akkor is amellett lettem volna, hogy a 0. éjjelt engedjük el, ha 1. éjjel bejön a még nem látott esemény, úgyis ráugranak a blokkoltra, többet ér, ha nem mi indítjuk a repedéseket, mint egy nk.
Egyébként rapszodikusan leszek, bejelentkeztem az álomállásomra, tanulok, mint a gép.
De mindegy, ha lettem volna, akkor is amellett lettem volna, hogy a 0. éjjelt engedjük el, ha 1. éjjel bejön a még nem látott esemény, úgyis ráugranak a blokkoltra, többet ér, ha nem mi indítjuk a repedéseket, mint egy nk.
Egyébként rapszodikusan leszek, bejelentkeztem az álomállásomra, tanulok, mint a gép.
helci- Hozzászólások száma : 71
Csatlakozás ideje : 2016. Nov. 11.
Re: [Játék] Neverwood
Ha elengedted volna, akkor azt hiszem, jól döntöttem. Azért majd küldj éjjelt, amikor tudsz. Nekem az se baj, ha katti mondja meg, mi legyen, csak akkor azt hagyja jóvá a többi is, mint ahogy inter is tette tegnap.
Re: [Játék] Neverwood
Éjjelre valami ötletek?
inter87- Hozzászólások száma : 111
Csatlakozás ideje : 2016. Nov. 11.
Re: [Játék] Neverwood
Mi a szavazás állása?
katti5- Hozzászólások száma : 15
Csatlakozás ideje : 2016. Nov. 11.
Re: [Játék] Neverwood
20:59 a határidő, és 5 db 2 szavazatos van, ha jól számoltam. Úgyhogy, ha nincs szavazatbuhera, akkor elméletileg nincs kieső.
inter87- Hozzászólások száma : 111
Csatlakozás ideje : 2016. Nov. 11.
Re: [Játék] Neverwood
Nahát, szerintem jól számoltam, és mások is írták, hogy döntetlen lesz... tomigera szavazói: palkotamas és Red_Tom
Hogy legyen az éjjel? Ötletek?
Hogy legyen az éjjel? Ötletek?
inter87- Hozzászólások száma : 111
Csatlakozás ideje : 2016. Nov. 11.
Re: [Játék] Neverwood
palkotamas előugrott, hogy +1-es... Nem tudom, hogy attól, mert bíró, tud-e többet, mint egy szavazatbuhera...
inter87- Hozzászólások száma : 111
Csatlakozás ideje : 2016. Nov. 11.
Re: [Játék] Neverwood
Reggel 8-ig lehet éjjelt küldeni. Addig próbáljatok mindhárman bedobni egy-egy nevet.
Re: [Játék] Neverwood
Na én most már lépek lassan. Reggel 8 előtt még benézek, és ha kell, akkor módosítok, de egyelőre a kannát RT-hez vinném. Palkotamast szerintem meg kellene fertőzni, a +1-gyel inkább minket segítsen. Ami gond nála, hogy alapból a blokk miatt elővehetik majd a következő nap. Fegyvert viszont nem tudom, hogy kinek adnék.
inter87- Hozzászólások száma : 111
Csatlakozás ideje : 2016. Nov. 11.
Re: [Játék] Neverwood
Lehet a fegyverrel várni kellene. Nem tudom hogy Andrew lődöz-e, vagy se. No meg azt se, hogy rájönnek-e a cselre. Mert ellenünk elég komoly fegyver tud lenni, ha nem halunk meg a lövéstől. Bár egy nagy mészárlás is jól jöhet....
katti5- Hozzászólások száma : 15
Csatlakozás ideje : 2016. Nov. 11.
Re: [Játék] Neverwood
Jut eszembe. Valaki célzott rá, hogy mordályt kapott Andrew. Honnan a tudás? Van még külső, másik?
katti5- Hozzászólások száma : 15
Csatlakozás ideje : 2016. Nov. 11.
Re: [Játék] Neverwood
nekem éjjel Berg, ha még ér, bocs, jó a játék, nem akarom tönkrebaszni, de kicsit tényleg sűrű most nekem
helci- Hozzászólások száma : 71
Csatlakozás ideje : 2016. Nov. 11.
Re: [Játék] Neverwood
ffs!
New members are not allowed to post external links or emails for 7 days. Please contact the forum administrator for more information.
New members are not allowed to post external links or emails for 7 days. Please contact the forum administrator for more information.
helci- Hozzászólások száma : 71
Csatlakozás ideje : 2016. Nov. 11.
Re: [Játék] Neverwood
waiting. Wait long enough, and the town will kill itself.
You don't want to lynch the people you call scum. You want the town to lynch the people you call town. Towns tend to look at successful wagons for scum. If you're not on them, you'll do better.
Do not call the strongest members of the town scum, rather pick on weaker but more neutral figures. If you pick on people that are too easy, you will eventually run out of valid scumreads, and if you only pick on the strongest members of the town, it will likely turn on you. Attack the people that can't defend themselves. Newbies are a good choice.
Early on, post a lot, and frequently. Most people will subconsciously treat active players as town. Almost nobody will suspect you for this on its own.
Call out lurkers. They are easy to lynch, but don't try to lynch them until later in the game. Their wagon will provide good escape later if you need it. Be sure to make this a long-term campaign. If you notice the flow go against your allies or your scum-calls begin to push the lurkers.
Outline rough suspicion of your dumbest partner. Do not push their wagon, just list them as neutral-leaning-scum or something to that effect. Meanwhile, defend your other partner from significant attacks. This will separate your team in the minds of the town.
Defend the strongest players of the town. Pick one in particular to defend excessively. If you die, this will tie you to them and allow your team to lynch them quickly. As a note, generally, if you build a meta for defending people you will do well in all your games.
For lynch on the first day, push the second or third most popular lynch. Do not try to make your wagon fail, but hope that it does. After that, continue to push reads that are less likely to be lynched. If one of your reads becomes a major lynch though, lynch them. Do not back down.
If you notice someone acting scummy, and no one else has yet picked up on it, take the opportunity. If you lynch an unexpected person the next day reverts to earlier lynch prospects much of the time. Essentially the town loses a day.
Kill the stronger members of the town at night. Nobody analyses night kills anymore, and if they do just bury them under a mountain of WIFOM logic. It actually works.
Taper off your posting as you go. Do not suddenly disappear, just gradually reduce your rate of posting. Try to keep large but infrequent posts at first, but later shorter posts will do. You want to appear like you are losing interest in the game. You also want to have an excuse for dodging the nightkills. Living too long being too town will be problematic.
Do not fear people who are getting things right. Even if they are right about everything, there will be idiots that refuse to believe well reasoned and logical cases. Don't mistake being caught for being lynched. Stay calm, and it is critical that you do not suddenly change your reads. Don't underestimate the ability of a town to eat itself, or to change off of a correct wagon at the last second. Often you can survive a day or two after you should if you play calmly.
Claim vanilla. Do not try to gambit. Conservative is the best way to play scum. If you claim earlier than you need to, you will likely be believed in today's meta. Of course, extreme circumstances call for extreme measures, and in some cases claiming a power role may allow you to live longer than you deserve. But keep in mind 11) you are not always in as bad a position as you think.
Attack players that do not know how to defend themselves properly. Start with a case that is factual, but weak. When the player overreacts and digs themselves deeper and deeper, you will have a good wagon to sit on. If it sees lynch, you have lynched someone that everyone agrees deserved it, and if it doesn't you have a plausible distraction from the main lynches.
Don't underestimate the power of subtle praise. "That's a great point" and "I didn't notice that" or even "I'm sheeping X, who is obv-town" helps building false confidence in townies. This will make the townie think you are town, and if they turn out to be wrong they get the blame and their confidence is shaken. It is generally good to leave the responsibility for the town's lynches on the town.
The town tends to believe that it ought to win. They are wrong, but you can take advantage of this. If someone has been on many of the major wagons, you have just found a free lynch target. Similarly, if there is someone that seems to be causing the town not to succeed, they are a good target. Generally, the mafia should be encouraging the idea that the town is being conned by their leaders.
You don't want to lynch the people you call scum. You want the town to lynch the people you call town. Towns tend to look at successful wagons for scum. If you're not on them, you'll do better.
Do not call the strongest members of the town scum, rather pick on weaker but more neutral figures. If you pick on people that are too easy, you will eventually run out of valid scumreads, and if you only pick on the strongest members of the town, it will likely turn on you. Attack the people that can't defend themselves. Newbies are a good choice.
Early on, post a lot, and frequently. Most people will subconsciously treat active players as town. Almost nobody will suspect you for this on its own.
Call out lurkers. They are easy to lynch, but don't try to lynch them until later in the game. Their wagon will provide good escape later if you need it. Be sure to make this a long-term campaign. If you notice the flow go against your allies or your scum-calls begin to push the lurkers.
Outline rough suspicion of your dumbest partner. Do not push their wagon, just list them as neutral-leaning-scum or something to that effect. Meanwhile, defend your other partner from significant attacks. This will separate your team in the minds of the town.
Defend the strongest players of the town. Pick one in particular to defend excessively. If you die, this will tie you to them and allow your team to lynch them quickly. As a note, generally, if you build a meta for defending people you will do well in all your games.
For lynch on the first day, push the second or third most popular lynch. Do not try to make your wagon fail, but hope that it does. After that, continue to push reads that are less likely to be lynched. If one of your reads becomes a major lynch though, lynch them. Do not back down.
If you notice someone acting scummy, and no one else has yet picked up on it, take the opportunity. If you lynch an unexpected person the next day reverts to earlier lynch prospects much of the time. Essentially the town loses a day.
Kill the stronger members of the town at night. Nobody analyses night kills anymore, and if they do just bury them under a mountain of WIFOM logic. It actually works.
Taper off your posting as you go. Do not suddenly disappear, just gradually reduce your rate of posting. Try to keep large but infrequent posts at first, but later shorter posts will do. You want to appear like you are losing interest in the game. You also want to have an excuse for dodging the nightkills. Living too long being too town will be problematic.
Do not fear people who are getting things right. Even if they are right about everything, there will be idiots that refuse to believe well reasoned and logical cases. Don't mistake being caught for being lynched. Stay calm, and it is critical that you do not suddenly change your reads. Don't underestimate the ability of a town to eat itself, or to change off of a correct wagon at the last second. Often you can survive a day or two after you should if you play calmly.
Claim vanilla. Do not try to gambit. Conservative is the best way to play scum. If you claim earlier than you need to, you will likely be believed in today's meta. Of course, extreme circumstances call for extreme measures, and in some cases claiming a power role may allow you to live longer than you deserve. But keep in mind 11) you are not always in as bad a position as you think.
Attack players that do not know how to defend themselves properly. Start with a case that is factual, but weak. When the player overreacts and digs themselves deeper and deeper, you will have a good wagon to sit on. If it sees lynch, you have lynched someone that everyone agrees deserved it, and if it doesn't you have a plausible distraction from the main lynches.
Don't underestimate the power of subtle praise. "That's a great point" and "I didn't notice that" or even "I'm sheeping X, who is obv-town" helps building false confidence in townies. This will make the townie think you are town, and if they turn out to be wrong they get the blame and their confidence is shaken. It is generally good to leave the responsibility for the town's lynches on the town.
The town tends to believe that it ought to win. They are wrong, but you can take advantage of this. If someone has been on many of the major wagons, you have just found a free lynch target. Similarly, if there is someone that seems to be causing the town not to succeed, they are a good target. Generally, the mafia should be encouraging the idea that the town is being conned by their leaders.
helci- Hozzászólások száma : 71
Csatlakozás ideje : 2016. Nov. 11.
Re: [Játék] Neverwood
Hajnali megérzés.
Alekszievnek adok egy puskát.
Alekszievnek adok egy puskát.
katti5- Hozzászólások száma : 15
Csatlakozás ideje : 2016. Nov. 11.
Re: [Játék] Neverwood
Akkor, összegezve:
kanna -> RT
puska -> Aleksziev
fertőzés -> Berg
Mindig eszembe jut, hogy a puskát leadhatnánk egymás közt is, de aztán rájövök, hogy fertőzöttnek nem adható... A másik, ha a 3 nyomozó között van para, akkor annak reggelre 2 maffia lesz a kezében.
kanna -> RT
puska -> Aleksziev
fertőzés -> Berg
Mindig eszembe jut, hogy a puskát leadhatnánk egymás közt is, de aztán rájövök, hogy fertőzöttnek nem adható... A másik, ha a 3 nyomozó között van para, akkor annak reggelre 2 maffia lesz a kezében.
inter87- Hozzászólások száma : 111
Csatlakozás ideje : 2016. Nov. 11.
Re: [Játék] Neverwood
Tart az éjjel, így mindenkiét el tudom fogadni most.
Tehát akkor:
kanna RT-nek, mérgezés Bergre és fegyver alekszievnek.
Helcinek ha olvassa majd, annyi segítséget adok, hogy a nappali szavazás általában reggel 8-9 (de az éjjeli riport után) és este 9 között tart, így a szavazatot ekkor kellene leadni. Az éjjel pedig leadható akár a nappal ideje alatt is, ha valaki nagyon biztos a dolgában, és általában reggel 8-ig leadható.
A holnap reggel kivétel lesz, mivel 8 után továbbképzésen leszek és riportot nem tudnék írni, így holnap majd 5:30 lesz az éjjeli határidő.
Tehát akkor:
kanna RT-nek, mérgezés Bergre és fegyver alekszievnek.
Helcinek ha olvassa majd, annyi segítséget adok, hogy a nappali szavazás általában reggel 8-9 (de az éjjeli riport után) és este 9 között tart, így a szavazatot ekkor kellene leadni. Az éjjel pedig leadható akár a nappal ideje alatt is, ha valaki nagyon biztos a dolgában, és általában reggel 8-ig leadható.
A holnap reggel kivétel lesz, mivel 8 után továbbképzésen leszek és riportot nem tudnék írni, így holnap majd 5:30 lesz az éjjeli határidő.
Re: [Játék] Neverwood
Ha jól értem, akkor most már Berg is fertőzött lett, igaz? Erről nem kapunk valami visszaigazolást?
inter87- Hozzászólások száma : 111
Csatlakozás ideje : 2016. Nov. 11.
Re: [Játék] Neverwood
Jól érted. A kannát sikeresen leraktad RT-nél, helci sikeresen mérgezte Berget, de majd csak a következő éjjel dől el, hogy fertőzött lesz (75% eséllyel), vagy meghal (25% eséllyel). Most még fogalma sincs arról, hogy mi történt vele és mi fog következő éjjelen.
K-attinak pedig pechje volt. Ő rá nem számíthattok a továbbiakban.
K-attinak pedig pechje volt. Ő rá nem számíthattok a továbbiakban.
2 / 9 oldal • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
HT game :: non-HT játékok :: Neverwood
2 / 9 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
|
|